Zeynepli1234 Kızlar 1 aylık bebeğimde kullansam olur mu bi sakıncası var mı kullananlar var mı Memnun musunuz? Burnunun içine baktığımda pislikleri görebiliyorum .Korkuyorum acaba aspiratörü çok derine iter miyim canını acıtır mıyım diye
Bksl Zeynepli1234 merhaba ben ilk zamanlar kullandım çünkü başka türlü çıkmıyordu su an 8 aylık doktor kullanma devamlı burun etlerini büyütüyor dedi