Ebruaybars Kizlar göz muayenesi ve testis muayenesi yaptırın dedi ebemiz şu an 1 buçuk aylık olduk ama virüs çok fazla var arttı iyice hastaneye gitmeye korkuyorum geç mi kaldım sizce ve sizden istediler mi şart mı acaba saglikocagi yaptırın demisti
Mrvb99 Ebruaybars hayır göz muaynesi 4 aylık olunca yapılıyor diye biliyorum testiste normal bi çocuk doktoruna gittğinizde bakıyor
ayazasaf Ebruaybars biz 1. Ayda göz ve testis muayenesi yaptırdık. Ayda kalça ultrasonu ve göz muayenesi ayda göz muayenesi ve 1 yalında göz muayenesi yaptırdık.
Mom095 Ebruaybars iki aylıkken taramalarla birlkte yaptırdık. Göz muayenesi önemli canım. Daha da erteleme. Sonuçta aşı vs için mecbur gidiyoruz hastanelere. Önlemini alıp gidip yaptır derim
CatBoy Ebruaybars testis muayenesini çocuk doktorumuz yapıyordu kontrollerde 3. Ayda çocuk cerrahisine gösterdim sünnet için sünnet derisinin uzun ve yapışık olması nedeniyle sünnet önerildi. Çocuk doktorum farkedememisti bu durumu. Göz muayenesini 5 aylıkken yaptırdım
Ebruaybars CatBoy ben sünnet için doktora gideceğim hangi bölümden randevu alayım o da testise bakar mi
Mrvb99 Ebruaybars bence bakmıştır ama siz yinede 2 aylık olduğunda tekrar bi doktora götürün daha iyi olur
CatBoy Ebruaybars ben üroloji den ziyade çocuk cerrahisine tercih ettim işi sadece çocuk üzerine olduğu için. testis muayenesi de yapar