Mom095 12. Ayda tek doz diyor ozel aşılar kagidinda.. aklim onda kaldi, acaba dediginiz gibi 3 doz mu yaptırmak iyi tek doz mu doktorum da 2-4-13 uc dozu onerdi ama baska bi doktor tanidigim tek dozu onerdi.. kafam cok karıştı, ikisini de ayni anda mi yaptırdınız asilarin acaba? Ve rotayi ne yaptınız?