Ecrm Ben bıraktım 2 gün oldu sikayetleri bitmişti tekrar başladı normalmi bu yoksa ilaca gerimi baslayalim
Gamzeburkan 3 Aydan sonra azaltarak bıraktım ben birden kesmedim eğer aynı şikayetler devam ediyorsa bence Bi süre daha kullanmanız gerekiyor