Biranne00 2 aydan sonra bebegimi hic gece kaldirmadim. Doktor da uykusunu bölme demisti. Tabiki beslenmesi ve kilosu da iyi oldugu icin gerek duymadik. Şu an 4 aylik. Bazi günler farkli olsa da yuzde 80 gece bir kere emmeye uyaniyor diyebilirim. Eger kilosu yerindeyse uyandirma taraftari degilim, aliskanlik yapabilir diye biliyorum. Gece acikma suresi daha uzun bu yuzden kilosu normalse hic uyandirmayin uzun uzun uyusun minik❤️