Kizlar 4.5 aylık olduk Uyku zamanları dışında oyun halisinda oyuncaklarla ve salıncakta bazen yalnız bazen beraber oynuyoruz arada ev gezmesine çıkıyoruz her yeri inceliyo arada şarkı söylüyorum eğlendirmeye çalışıyorum bolca gülüyo uzun uzun konuştuğumda oluyo kendi haline bıraktığımda. Yüzüstü oyaliyorum. Dönmesi için oyunlar oynatıyorum. Bı anne olarak acaba eksik yaptığım birşey varmı? Ona daha iyi gelecek gelişimine katkısı olacak ne yapabilirim diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Bu arada tabi uykumuz perişan gece gündüz en uzun uykumuz 2 saati geçmiyor