Merhaba kızlar, oğlum 6 ay 23 günlük. Yürümek için can atıyor ama örümcek almayı düşünmüyorum. Çok alanda yok zaten. Hoppala zıp zıp filan kullanan var mı memnun musunuz? 10-12 kg taşıma kapasitesi diyor ama oğlum şuan zaten 9 kg. Aldığımda çok kullanamaz mıyız? Ne önerirsiniz fikirlerinizi bekliyorum 💝 🤗