Mslll Doğduğundan bu yana başı ortam ısısına göre terler zaten ama son 2 3 gündür yatağı ıslatacak derece terliyo . Oda ısımız 23 zıbın üzerine normal kalınlıkta pijama giydiriyorum sadece kalın da değil . Doktora gitmeli miyim ?😔
Mom9 Mslll bence gitmelisiniz. Benim kız hiç terlemez kafadan 14aylık. Yenidoğan zamanı normal karşılanıyor ama büyüklerde öyle değil
Mom9 Mslll valla hiç yaşamadım dişten dolayı boğaz enfeksiyonu oldu iki kere ateşi vardı hafif ama hiç terleme yaşamadık. İyi yaptınız sormakla
hdnr2609 Mslll benim oğlum da öyle 13 aylık aynen başı çok terliyor grip falan olacak diye çok korkuyorum havalar serinlede sonucu banada bildirirseniz sevinirim 😊
yedamerve Benim kızım da 16 aylık bn de sizin gibi ince giydiriyorum ona rağmen çok terliyo bu ara bazen kafası iz yapıyo yatağa daha yeni yaptırdık tahlilleri b12 den tut bütün değerleri iyi . Ben de dişe bağladım köpek dişleri çıkıyor
Mslll yedamerve bizim köpek dişlerden biri uç verdi diğeri de patlamak üzere .bugün Azı dişlere de baktım iki kısım şişmiş bayağı . 🙁
Mslll hdnr2609 3 gündür petekleri yakmaya başladılar 2-3 gündür böyle zaten . Diş + sıcaklık diye Ümit ediyorum 🤷🏼♀️