MuhammedddAlii yaşın kaç bilmiyorum ama yıllar yılı aynı şeyi yaşadım. Aslında zayıflığını asla dert etmiyordum ama zayıftım yani. Yas ne zaman 30 a dayandı kilo almaya başladım. 1.65 57 normal kilodayım ama 4 5 yıl önce 47 kıloydum. Asla alamazdım. Ben neler yemezdim ki diyeceğim şu ki metabolizma hizin yavaşlamadan alamazsın. Çok zor.