Bizim de öyle 2 gün sonra 8 aylık olacak.emekleme yok, hatta girişim bile yok diyebilirim. Yüz üstü koyuyorum öylece yatıyor, sıkılınca da ağlıyor. Oturma deseniz yine aynı şekilde. Bir müddet sonra yan düşüyor. 37+3 te doğdu bizimki. Erken doğdu biraz belki ondan mı diyorum ben de ama bilmiyorum benim kafama da takılmıyor değil bu durum? Kilo, boy nasıl?