Merhaba, 6 gündür covid hastasıyım ilaç almadan dayanayım dedim ama olmadı ateşim düşmüyor maalesef. İlaca başladım bugun. Bebeğim 8 aylık. Hipp marka devam sütü aldım ağzına koymuyor. Ben ne yapacağımm yardım edin ne olur. Ne içececek bu yavrum. Bi yol gösterin çok çaresiz kaldım