Merhaba anneler 36+2de doğum yaptım carsamba günü ve bebeğimin zor nefes aldığını o yüzden yogun bakıma yatirdiklarini söylediler hala yoğun bakımda yatıyor ciğerlerinde enfeksiyon var çok az o yüzden 1hafta 10gun yatar dediler başına böyle bise gelen var mı düzelir değil mi çok zormuş evlattab ayrı kalmak dua edin lütfen anneler