Zeynepmesut Kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük diş çıkarmanın bütün şeylerini yaşıyoruz ne zaman çıkar acaba
Sebnemhzl Zeynepmesut bu aylarda çıkaran bebekler de var ama biz de yaşadık 4. Ayda aynılarını fakat 8.5 aylık daha dün çıktı ilk diş belli olmaz inşallah rahatça çıkarır hepsi acımasın hiç canları😍
Deletedmom42 Zeynepmesut benim kızım da nerdeyse 3 - 4. ayından beri kaşınma olsun salya olsun tüm belirtileri gösteriyor şu an 8 ay 10 günlüğüz ne gelen var ne giden. 😁
pasaninannesi Zeynepmesut 2. Ayda belirtiler başladı 5 ay olduk hala Yok ve salyası çok var sürekli önlük değiştiriyorum yetişmiyor valla 🙈
Balcocuk2 Zeynepmesut bizim de bir tane göründü gibi beyaz bu defa diğerleri çok kabarmaya başladı sanırım hepsi bir çıkacak
Hira1 pasaninannesi aynen bizde önlük değiştire değiştire önlük kalmadı hem ağzına her geleni yalıyo hemen hem de aşırı salya akıtıyor nolacak böyle
Elifayaz Üç aylıktı belirtileri yaşamaya altı dişler beş aylıktı ikisi aynı anda çıktı 7 buçukaylıktı üsteki dişler için belirti yaşamaya şimdi 10 aylığız üsteki iki dişi çıktı 🙂
Meltemege Zeynepmesut bizim 10 gün önce birisi çıktı diğeride yerini yapmış bekliyoruz bakalım 5 gündür huyu değişti mızmızlık iştahsızlık yaşıyoruz😔 salyamızpek olmadı kontrol et canım hergün
pasaninannesi Hira1 aynen canım çektiğim çoğu fotoğrafta eli ağzında hatta iki elini bir ağzına sokuyor 😂 az önce kuzenlerim vardı birisi sizin diş geliyor az kalmış kabarmış dişin yeri dedi ama bilemiyorum çıkarsa haber veririm 🙈🙈
Sevda6767 Peki kızlar illa ilk önce alt öndeki dişler mi çıkar? Benim kız da uzun süredir belirtileri var. Misafir gelmişti aaa kızının disi çıkmış dedi. Ben de nasıl heyecanlandım alt yanda ele bir şey geliyor gerçekten ama ben diş değil dedim o da ısrarla dis dedi. Ağzında yara mi pamukcuk mu ne çıkmış gibi
Hira1 pasaninannesi aynen yaaa bizimki de hep ağzında eli 😁 bazen de elini öyle bir yalıyor ki sanarsın elinde dondurma var 😂😂