Merhaba sevgili anneler 4bucuk aylık kizima anne sütü ve formül mama veriyorum Aptamil veriyordum ama zorla naparsam yapayım içmiyor humana ve Bebelac,Bebelac Gold kullandım aynı şekilde içmedi napacagimi şaşırdım bu arada 5 kiloyuz yani kiloda alamıyoruz sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz severek içiliyor mu yardım plase 😢😢😢