Geçenlerde post açmıştım, prezervatifin yırtılması ile alakalı. Hamile olabilir miyim? diye sormuştum. 3 gün önce oldu bu olay. Dün benden 1-2 kere pembe , 1-2 damla da kırmızımsı kan geldi. Önce regl sandım ama değil, sancım yok, kanama da durdu. İlk bebeğimde yerleşme kanaması olmamıştı. 3 gün yeterli bir süre mi? Yerleşme kanaması olabilir mi? Ay galiba hamileyim, sabırsızlanıyorum test yapmak için. Bir yanım şimdi zamanı değil diyor, bir yanım da ilk çocuğumda yaşadığım heyecanı yaşıyor.