Balyanaklikiz bebisin kilosu cok güzel. Lütfen kafana takma. Kendine ve bebegine güven. Seni cok iyi anliyorum. Ayni duygulari bende yasadim. Panik oluyor insan. Ama eger ac olsa icerdi. Ki biz yetiskinlerinde her gün istahi bir olmuyor. Bazen cok yiyoruz bazen az. Belki az ama sIk icirmen gerek. Dedigim gibi benim kizim her 2 saatte bir 70 cc icerdi. Günlük 700-800 cc denk gelirdi. Sanki emziyormusum gibiydi.