Kızlar kızım 3 ay 27 günlük gece 12:30 120 cc içti gece 3:30 kalktım maması için 40 cc içti ve saat şuan 10:15 40 cc içti. Normalde 120 ccyi bitirmesi gerekirken biberonu diliyle itiyor yada çiğniyor. Sadece mama ile besleniyor. Bana akıl verin ne olur çok üzülüyorum yemesi için ne yapmam lazım? Bir yeri ağrıyor desem öyle huysuzluğu felan da yok. Anlamadım. Bana yardımcı olun lütennn