Selamlar hanımlar artık delirdim deliricem ramak kaldı delirmeme. Oğlum 7 ay 19 günlük normalde uykuya gecerkrn emziği verirdim sallardım ve uyurdu. Normalde en geç akşam 9 da yyuruz sabah 8 8.30 da kalkarız. Ama gün içi uyutmak artık imkansız oldu ve deliriyorum uykusu var mama veriyorum emziği verip sallamaya başlıyorum kafasını vücudunu geri geri atıyor allah korusun boynunu kırabilecek kadar geriye atiyor sonrada çığlık kıyamet zaten yani uyutmak çok uzun zaman alıyor. Napayım ne edeyim bilemedim