10 ay 5 günlük hiç bişey yediremiyorum bende hep eline atıştırmalık şeylerle geciyo kaşık sokmuyor ağzına ne sebeklikler ne şaklabanliklar ypiyorum ama yook malesef çok zor geçiyor 10. Ayımız hem iştah yönünden hemde aksi ve inat bı bebek öldü hiç biseydn memnun değil altını bile alırken kırk takla atıyorum