3 aylık bebeğim var arkadaşlar doğduğunda güzelce tutmuştu göğsümü. Sonra sarılık olunca mama verdim. Sezeryandan dolayı sütüm bol gelmiyordu. Devamında parmak besleme, biberon derken meme reddi yaşadık ve yaşıyoruz. Denemediğim yöntem kalmadı, emzirme danışmanı tuttum, EDS, kaşık besleme, şırınga, emzirme kampına girme, silikon göğüs ucu… Ne yaptıysam tam tutmadı bebegim, ne zaman biberon verdik sustu. Hal böyle olunca peşini bırakmayan ben doktora gittim. Daha çabamı bile dinlemeden “bebeği kucağından indirmemen lazımdı, ben çocuklarımı kucağımda büyüttüm, bebeğini daha çok sev, ben nöbette geceleri süt sağardım annelik budur vs vs” bana nutuk çekti. Üzerine bebeğinle İLİŞKİYİ DÜZELT deyince ben koptum. Nasıl ağlıyorum ama Allah’ım ben bebeğime bilmeden ne yaptım diyorum. Demek ki ben birşey yaptım emmedi. Kendimi berbat bir anne hissettim. Kadının karşısında ağlıyorum devam etti de etti. Zehir oldu kaç gün bana… Sonra aydım ya benim en değerli varlığım, ilişkimizin nesi yanlışta düzeltmek gerekir ! Bir bebek kaybettim daha önce, kızım doğunca sık sık o geldi aklıma üzüldüm. Acaba diyorum ondan mı etkilendi emmedi. Yorumlarınızı bekliyorum güzel anneler…