Arzukagan merhaba, bende aptamil progemin as kullanıyorum, bir kere alementun almıştım, onlara vanilya özü ekliyorum, bi kaç damla, işte cok iyi içtiği söylenemez ama içirmeye çalışıyorum. Sessiz bi yerde deneyin, ben öyle yapıyorum ,etrafında ilgisini çekecek bir şey olunca iyice içmiyorlar