Simaysun 1 ay 1 haftalık kızım var gögsumden süt siziyoo gögüs pedii kullaniuorum hala ne zamana kadar sürüyo bu durum
Deletedmom388 Simaysun Maşallah sütüne nazar değmesin🤲🏻 Benim baya sürmüştü ya belki 8 ay kadar hep kullandım göğüs pedi.Belli olmuyor yani daha erken de bırakabilirsin sızıntı biterse,bir zamanı yok bence🌸
duygukoc Simaysun benimde bebeğim 52 günlük göğüs pedi yeterli olmuyot bebek bezi kullanıyprum mecvuren inşallah azalırda akması çok zormoluyor
Simaysun Kullanfmm ondanda yatınca hep akıttı ustumm basım süt olduu gogis pedi koyuyorum bide bez koyuyorum idere ediyorum suanlık inş vok surmezz disariya korkarak cikiyorum
[silindi] Simaysun Ben gece pedini ikiye kesip emzirme sütyeninin içine koyuyorum. Ama sık sık temizleyin göğüs ucunu, biriken sütten kaşıntı ve yara olmasın😇