Mom06 ayni canm ya aynii.bende kucagmda otrtuyorum biraz bebegmde cok hevesli otrmak istyo ama aman beli agrir laflarindan etkileniorum otrtmaktan vazgeçiyorum arada kaliyorum
Busra38 ayy cok hevesliyim yurutece koymaya ama bi yandanda vicdan yapiorum kiyamiyorum. Ne zaman baslasamki acaba bilemedim ya