Mehpatt kırkı çıkan bebeklerde sarılık ve şeker düşme tehlikesi olmadığı için uyandırmana gerek yok. Ama çoğu kişi hala iki saatten bir emzirirler. Yazan anneler söylerler bir azdan. Ama ben kırkı çıktıktan sonra öğlenleri 3 saatten bir emzirmeye başladım ve geceleri hiç uyandırmadım. Sabaha kadar uyurdu. Şu an 6 aylığız gece beslenme derdimiz yok. Kafam rahat. Bebeklerin bealenmesi kadar uykuya da ihtiyacı vardıd. İlerde gece beslenme derdi yaşayan annelerden olmak istemiyorsan uyandırma derim. Yine de sen bilirsin.