Sinem051 Bebeğim onsekiz aylık yeni uyku düzenimiz zaten hiç olmadı buna alışığım maalesef fakat bu aralar gece kalkıyor iki saat sallansa da uyumuyor onu da geçtim tavana sağa sola Bakıyor gülüyor ağlıyor baya da oluyor bu dönemlerde oluyormuş sanırım ama gene de bi ürkmüyor değilim sizde de böyle oluyor mu
Minikaslann Sinem051 benim oğlumda 18 aylık bu dediğiniz durum hiç olmadı evet arada kalkıp ağlıypr ama. Gerçi bugün çocuğum kendinde değil, depremden çok etkilendik.
sedaykn Sinem051 18 aylık bu aralar gece uykuları çok bozuldu odasına geçirdim ona bağlıyordum ben. Uyanıyor ve biraz zor uyuyor, ağlıyor, muhabbet ediyor falan. Ama bir yere bakıp gülme falan yok daha çok benimle iletişime geçmeye çalışıyor.
Balcos Sinem051 5 te uyandı ve hala uyumadı 15 gündür boyle. Ben artık akıl sağlığımı kaybetmekten korkuyorum çünkü 18 aydır asla 3 saat deliksiz uyumadım.. bugün bilerek gündüz uyutmadım düşünün kaç saat ayaktaydı ve asla oturmadı ona rağmen sızmadı ya inanılır gb değil
Mirayasyanin_annesi Kızım 9 aylık ama gece beşikte kendi kendine konuşuyor sonra bağırıyor kucağıma aldığımda gozleride kapalı oluyor emmiyorda sonra susup uyuyor
sedaykn Deletedmom414 Evet ben de rüyasında olabilir diye düşünüyorum. Benim kızım geçen gün rüyada köpekle oynuyordu bino bino diyor ve gülüyordu. İlk başta korktum ama baktım uyuyordu 😂
Sinem051 Deletedmom414 gözü açıktı uyanık normalde kısa Güler geçerdi bu sefer uzun oldu anlamadım bende
Evrenn Balcos Yalnız değilsin..19 aylık bebeğim hala aynı,uyumuyor😔 gectiğimiz ay kabus gibiydi zaten. Gece 1den 5e kadar ayağımda sallıyordum,bilmiyorum ne zaman bitecek 🤷♀️
Sinem051 Evrenn yalnız olmadığımı bilmek bile destek oluyor sanki Rabbim yardımcımız olsun sağlıkları yerinde olsun geçecek elbet
CatBoy Sinem051 benim oğluumm da aynısı. Uyku gerilemesi oluyormuş bebeklerde bu aylarda geçici bir dönemmiş rutinlerinizi bozmayın odadan çıkarmayın 🤗
ebilfe-19 Bizde 18 aylığız aynı durum bizde de var geceleri sürekli uyanıyor saatlerce sallıyorum uyumuyor arada konuşuyor gülüyor uykusunda sebepsiz yere kalkıp gece yarısı oturuyor bana tut tut deyip elimden tutup mutfağa götürüyor böyle ilginç haller içindeyiz
Elmaliseker Sinem051 bizdede oluyor yaklasik 1 ay surdu yeni yeni gecmeye basliyor aile hekimi uyku teroru oldugunu zamanla gececegini soledi