Bebeğimiz kolik. Normalde gece 11.30 da baslar ağlaması 00 30 gibi biterdi. Ama dun saat 21.30 da baslayıp yarım saat suren bi atak oldu, bugun ise 20.00 dan 03 00 a kadar ara ara 5 kez 20 ve 15 şer dakika sürecek şekilde ağladı durmadan. Yaşayan varmı aynı durumu. Kolik atak böyle kesintili olabilirmi yoksa normali tek sefermi. Yardımcı olursanız sevinirim. Bu saatte cocuk doktoru da bulamıyoruz.