Arkadaşlar 3.5 aylık kızım gün içinde asla acıktım diye ağlamıyor. 4-5 saat aç kalabiliyor. Ben ısrarla 2,5 saate bir beslemeye çalışıyorum. Memede 5 dk kalıyor sizce yeterli bir süre mi? Emdikten sonra göğsümü sağdım sadece 30 cc çıktı. Emerken çok dikkati dağılıyor sürekli sağa sola bakıyor. Beslenememesinden korkuyorum. Sizlerde durum nedir?