Papatyasevdalisi Mama veriyor musun yoksa sadece emziriyor musun. Bende 2 aylık olana kadar hep emzirdim gün içinde sütüm yetiyor ama geceye kadar azalıyordu bende gece 1 kerede olsa mama vermeye başladım o sırada göğsüm dinleniyor süt doluyor bide emzirmeden önce göğsüme masaj yapıyorum sonra emziriyorum. Belki doymadığı için ağlıyordur belki dediğiniz gibi gazı olabilir. Ben oyun oynatarak masaj yapıyorum bacaklarından tutup hafifçe karnına itiyorum biraz bekletiyorum kendi zaten ıkınır gibi yapıyor bir iki ıkınmaya gazını çıkartıyor tam gazını çıkartırken birazcıkdaha itikliyorum gazın devamını çıkarmasına yardım ediyorum. Yaptığım işlem ne kadar doğru bilmiyorum ama gazı başka şekilde çıkmıyor. Çok bastırmadığım içinde sorun olacağını düşünmüyorum 2,3 dakika tutuyorum çıkarmazsa bırakıp dinlendiriyorum sonra tekrar yapıyorum. Bide gün içinde yarım çay bardağı kaynamış suya 1 çay kaşığı kimyon koyuyorum ılımasını bekliyorum hemde o tortusu dibe çökmüş oluyor çökünce kaşıkla rahat alacağım bir kaseye yavaşça döküyorum tortusu gelmesin diye gün içinde arada 2 kaşık falan ılık şekilde veriyorum soğuduysa çok hafif ısıtıyorum öyle veriyorum. Kimyon güzel işe yarıyor. Uzun oldu kusura bakmayın 🥰🥰🥰