Busranisa Kızımın kollarını ince müslinle kundak yapıp üstüne nohut battaniye örtüyorum acaba üşürmü siz neler örtüyosunuz bebişlere
Alyammmmm Busranisa ben sobayı açıyorum bi bataniye kızımın altına seriyim bir tanede üstüne uyku tulumu almayı düşünüyorum burdan uygun fiyata satan varsa yazsın 3 yaş
Busranisa Deletedmom5284 bende kalın battaniyeye geçmeyi düşünüyorum kısa kolluyla üşümez mi gerci hırkada var
Deletedmom5284 Busranisa hangi şehirdesiniz canım İstanbul’da soğudu ama petekleri en düşük derecede devamlı çalıştırınca evin ısısı dengelendi suan iyi
Seraysarp Ben petekleri en kısıkta açıyorum atlet pijama takımı giydiriyorum üstüne penye battaniye bence yeterli
Tbaysl Evin petekleri minimumda. 1.5 togluk tulum aldım. Üstünü örtmeme gerek kalmıyor zaten bebeğimde sevmiyor
Tbaysl Ayrıca nohut battaniyeler polyester olduğu için bebeğinize zararlı. Terletme yapıyor ve bebeği uzun süre üzerinde kaldığı için yakıyor rahatsız ediyor. Uyku kalitesini düşürür. Polyester bebekler için zararlı.
Mommy_ Busranisa LCW nin nohut battaniyesi çok güzel. Hiç usutmuyor sıcacık oluyor. Oğluma küçük gelmeye başladı artık büyük olanlardan mi alsam diye düşünüyorum.
Prensesannesi21 Busranisa Ben ekstra ince bi battaniye de atiyorum. Evim serin biraz. Oda sıcaklığına göre anlarsınız zate n
Cokmucokbilmisimne Busranisa benim kızım 4 ay 20 günlük hafif ökdürdüğü için kombiyi 30 da açtım yatırırkende uyku tulumu giydiriyorum elleri yüzü sıcacık oluyor içim rahat ediyor