Kızlar doktor kan tahlili yaptırdı 45 günlük bebegim uzamış sarılığı vardı neyse kan tahlili sonucunda nötrofiller değeri 710cıktı bana 6hafta boyunca kan vereceksin değeri yükselmesi gerek yükselmez ise bazı testler yapmamız gerek dedi başına gelen var mı lütfen yazsın