Canım benim bebeğimde de oldu göbek fıtığı korkulacak bişey değil genellikle erken doğan bebeklerde görülüyor ve gazdan dolayı oluyor bizim 5 6 aylıkken geçti çok şükür doktor 1 yaşına kadar geçmezse ameliyat ile geçer dedi küçük bı operasyon gibi annemde elini oraya koyup fetih suresi okudu 1 haftaya kalmaz indi çok şükür 🤲 geçmiş olsun kuzuya