_canan3545 Bebeğim 18 günlük uyurken inliyor acaba ne sıkıntısı olabilir ? Bilgisi olan beni bilgilendirebilir mı ????
Pamuk_seker _canan3545 yanina yatin kokunuzu alsin sakinlesecektir normal cunku guler aglar uykuda hepsi gecici🥰
Hayallahay _canan3545 benim kızımda ilk aylar hep inlerdi ama gazdan dolayı oluyormuş korkulacak bir şey değil merak erme🙏
_canan3545 Seldademir 😊 böyle kendi kendine mırıldanır gibi inliyo garibim derdi ne onu da bilmediğimden bişeyde yapamıyorum iyi bari normalse sıkıntı etmeyeyim 😊
Svlaylay Gece uykuda bebeginiz üşüdügü içinde inliyor olabilir benim kızımda öyle idi üzerini biraz kalın örttüğüm zaman ısındığı an geçiyordu bı deneyin sizde üzerini kalın örtmeyi
Seldademir _canan3545 diyafram geliştiği için dedi doktor bana ama siz kontrol amaçlı bi götürün yinede
Zeyzeyka _canan3545 ya gazı vardır canım ya da burnu tıkalıdır. Her beslenmesinden sonra mutlaka gazını çıkarın o zaman daha uzun ve huzurlu uyur
_canan3545 Zeyzeyka her ikisinden de emin olarak uyutuyorum çünkü emerken tıkandığında çok kızıyor bizimki 😁 ondan gazından tıkanmasından da eminim böyle ninni mırıldanır gibi ııı eee ııı diye diye uyuyo