iki_prens_annesi_ bebisanne bende burda bekleywyim gündüz yastikla uyutuyorum aslinda ama henuz gece yastikla uyutmadim 7 aylık
hamzarzgr bebisanne doktorumuz 2 yasına kadar kullanmamamızı söylemişti ben 17 aylıkken kullanmaya başladım
hamzarzgr lionyez hayır ben yatırmaya başladım oda yadırgamadı artık bası yastıktan düşünce kendi kalkıp yastığa yatıyor rahat olduğunu düşünüyorum
balannesiii bebisanne 1 yasından sonra basladım ama hiç sevmiyor oğlum uyuttuktan sonra alıyorum altından
Defnemm22 bebisanne 18 aylık hala başlamadım sallayarak uyutuyorum ama komple gövdesi yastıkta oluyor bizim gibi sadece boynu değil Bi süre sonra yastığı alıyorum ama yastıkla daha rahat ediyor gibi genede yatırmıyorum öyle Bi sorun olacak diye
Deletedmom9 bebisanne 2.5 yaşında yastık kullanmıyor yastıksız daha rahat yatıyor. Ama siz isterseniz 2 yaş sonrası için kullanmaya başlayın.
Esdoel bebisanne kızım 2 yaşındayken basladim oda çok hafif yüksek olmayan yastıkla oğlum 9 aylık daha yastık kullanmadim
Hanifeikranur 2aylık yastık kullanıyorum yüksek değil sadece vücudu biraz aşağıda kalıyor . Ve yastıkla yatmayı seviyor yastıksız uyumuyor