Krsmngl aynen canım bende öyle yapıyorum artık bi termosta suyumuz var bide şişede öyle ayrı soğuttuğum suyu var. Aynen valla bende emmemişim annemi nişasta pirinç unu onlarla beslemişler beni de mamayı nerden bulsunlar şimdi cok şükür bizlere daha kolay her çeşit mama var valla 😂