Bebeklerm biz üçyoldayız canım allahtan bir çatlak bile yok ama kağıt gibi sallandık valla. Eşim yine urlada yakalandı 20 km Seferihisar la arası 🤦♀️ siz İzmirde misiniz? Manavkuyu moralinizi daha çok bozmak gibi olmasın ama çok kötü ☹️ bizde neredeyse üçyol yerine ya Bornova Kızılaya yada bayraklı manavkuyuya taşınıyorduk ha bir de Seferihisar vardı. Son anda karar değiştirdik üçyol olsun diye 😞 hala tüylerim ürperiyor resmen