Taabyyy Merhaba hanımlar.gaz için hangisini öneriyorsunuz. Gece hiç tam dalamıyor yatağa koyduğum gibi uyanıp Hep ıkınıyor yavrum. Biogaia kullaniyorum ama ise yaramadı sanki.tavsiyelerinizi bekliyorum hanımlar.
Kayraninanesi Taabyyy ben bir çok gaz damlasını şurubunu kullandım nurse harveys in şurubu iyi gelmişti ama gaz sancılarını ortadan kaldıran şey de bebek spası olmuştu bulunduğun şehirde varsa dene bence
meltemustafaras Taabyyy İnanılmaz gazlı bi bi bebek benim bebeğim gazını çıkarmama rağmen o kadar gazı vardı ki hastanede hep bu çocuğun çok gazı var derlerdi nurse harveys ve zinco damla kullanmaya başladım çok şükür bitti 3 aylık olduk hala kullanıyorum şu an sadece nurse harveys gazdan eser yok