Songulkaya Prensesminik42 Benim kızımın da doğduğundan beri omuzunda oluyordu özellikle emerken omzu çat çat ediyordu. Doktora gösterdim birşey yok olsa kolunu oynatamaz ağrır dedi. Bu aralar çok duymuyorum 4 ay 18 günlük kızım