GUBILIK Arkadaslar bırkac ay oncekı Istanbul depremıne bebegımle yakalanınca, bu video aydınlamama vesile olmustu. Umarım bircok anne görür bu postu. Rabbim hepimizi korusun 🤲🏻
Merven GUBILIK hemen izleyeceğim geçen sene olan istanbul depreminde bebeğim 3 aylık bile değildi kucagimdaydi ve yer yerinden oynadı çığlıklar attım.dondum kaldım ne yapacagimi bilemedim ve o günden beri tuvalete bile giderken hala çocuğuma gidiyorum kesinlikle evrendiler odaya gitse bende gidiyorum bu psikolojiyi atamadım üzerimden ve böyle tekrarları yaşamadıkça atamayacahimda sanırım.
Mom0870 GUBILIK bende aydındayım öyle korktumki .. izleyelim hanımlar ❤️ Rabbim hepimizi korusun. Evlatlarımızı bize bizi onlara bağışlasın 🙏🏻
Sedada Asklepios canım gecmis olsun bende izmirdeyim neresindensin yakinsak yardımlasabiliriz ben çamdibi nde oturuyorum
GUBILIK Merven benım de aklımdan cıkmıyor inanın. Bu videodan sonra sürekli evde tekrar ediyoruz. Cantalar hazır. Umarım yasanmaz lakın yasanırsa da sogukkanlı olmak lazım. İnş basarabiliriz.
Oykumilam İzmirdeyim kizimla yanlizken yakalandik depreme 30 sn. 30 yil gibi geldi ve ben sanirim hayatimda ilk defa bu kadar sogukkanliydim kizim kucagimdaydi dolap yanina comesip kizima cati olup bekledim allah beterinden korusun
GUBILIK Oykumilam sogukkanlılıgınız için tebrik ederim. Allah tekrarını yasatmasın , cok gecmıs olsun 🤲🏻