kızım 4. ayına girmek üzere bir haftadır resmen geceleri nöbet tutuyoruz eşimle. o akıllı kız gitti yerine canavar geldi bi anda etini koparmış gibi ağlıyor geceleri uykuya dalamıyor bu mu 4. ay atağı yoksa 4. ayın sonunda birdaha mı böyle olacak 🥺🥺🥺