Merhaba arkadaşlar, bebeğim doğduğundan beri sağ gözü sürekli sulanıyor, daha da ilerisi yeşilimsi sulu çapak gibi oluyor, doktor tobrex verdi azaldı gibi oldu ama geçmedi ve bazen de gözün üzeri arı sokmuş gibi şişiyor😥 kıpkırmızı. Bu durumu yaşayan var mı?