Kızlar bbeğim 5 aylık ama bakınca sanki 3 aylık gibi duruyor gelişmiyor 4 kilo doğdu şuan 6100 kilo bir süre süt alerjisi vardı 2 ay diyet yaptım geçti. Şimdide buğday alsrjisi çıktı çevremdeki kişiler sütün yaramıyordur emzirmeyi bırak diyorlar ama bn emzirme taraftarıyım sizce süt yaramıyor diye bişey varmı