Merhaba. Beykent te. Beykent cocuk kliniği Dr. Halil İbrahim Küçük var. Doğduğundan beri bebeğimi aşılar dahil oraya götürüyorum. Oldukça ilgili yaz reçete geç değil. 45 dk -1 saat size durum,şikayet,genel değerlendirme,sorularınız vs hepsini anlatıp dinliyor cevaplıyor. Bundan önce birkaç deneyimim daha oldu lakin ben bes dk lık muayenelerden tatmin olmuyorum. Aklımdaki herseyi sorup cevabını net almak istiyorum. Bu anlamda öneririm. Teşhis ve çocuğa yaklaşımı gercekten iyi.