defnesmoms benimki alıyor ama çokta güzel emiyor denemez tutana kadar arkasından destekliyorum güzel tutunca emiyo emzigi de almasa halim harap geçenlerde aşı olunca huzursuzlandi sürekli emmek istedi bende emzirdim ama göğsüm doğum yaptigimdaki gibi yara oldu yeni düzeldi şükür iyi şimdi