Öncelikler iyi geceler anneler biz 2 ay 5 günlük olduk ilk zamanlar bebeğim emiyordu sonra sonra emmemeye başladı bi süre ısrar ettim emmesi icin uğraştık baya ama emmiyor hep ağlıyordu morarıyodu bende artk kıyamadım biberonla sütümü sağıp o şekilde veriyorum sütüm de gayet iyi geliyor sizler kaç aya kadar sağarak beslediniz bebeklerinizi ve sağdıkca sütünüz de artış oldu mı hiç ya da azalma 🙄