Bizde oldu oğlum akşam doğdu sabahına sarılık oldu çıkışımız yapılacaktı doktor çıkarması 1 gece kuvezde kaldı ertesi gün çıktık sonrasında hergun kontrole gittik bu süre zarfında sık sık emzirdim bazen 1 saatte bir hatta yarim saatte bir bebeğim de istiyordu sarılık değeriniz günden güne düşmeye başladı hatta söyle söyleyeyim 2 ay 15 günlük olduk gözlerindeki sarılık daha yeni gitti sarılık bebekleri derin uykuya düşürürmüş hepsinde aynı etkiyi göstermeye biliyormuş eğer tüm çabalarına rağmen uyanmazsa üstünü komple soy demişti doktorumuz bize içini ferah tut inşallah tez zamanda geçer çok geçmiş olsun rabbim size bağışlasın inş 🤲