Canan38 canım benim kızımda öyleydi dr sordum kaka yapmasını yeni öğreniyor ondan zorlanıyor dedi.Dr anlatım şekliyle anlatıyorum 😃biz yetişkinler wc ye oturduğumuzda üstten kendimizi sıkıyoruz alttan çıkması gereken çıkıyo😃 ama bebekler daha yeni öğrendiği için gem karınlarını sıkıyormuş hem bağırsaklarını ne zaman ki kendilerini serbest bırakıyolarmış o zaman yapabiliyorlarmış kakalarını. Yani eğer kabız değil suluyla bu sebepten zorlanıyordur.