Begum rica ederim 😇
Dnzkizi eğer ateşi düşükse en iyi ilaç yine anne sütü bol bol emzirin. Ama burnu falan da soğuksa demekki üşüyor. Üstünü sıcak giydirin, evinizi sıcak tutun. Olmadı bir doktora götürün. İlk doğum yaptığımda benim bebeğimde de olmuştu vücut ısısı düşüktü hep ölçtüğümüzde. Takip ediyprduk sürekli. kilo kaybından olmuştu bebeğimde . Eğer bi kaç gün sürseydi götürecektik doktora biz de.