İlk yazdığım post bu,maalesef yazma nedenim olmasaydı ama belki okur ve en azından birilerine yardımcı olabilirim diye yazıyorum.23 aylık bebeğim,dün gece 37 civarıydı ateşi.Azı dişi patlamak üzere ve ishal olunca kesin diş dedim.Bugün sabah 8:30 da uyandık ve telefonumu almak üzere kalktım geri baktığımda kızımın gözleri tavana kitlenmiş hafif titreme ve elleri ağzı kasılmış gördüm.Paniklemeye fırsatım olmadı direk eşimi kaldırdım nöbet geçiriyo ambulansı ara diyerek..Hemen yan yatırıp dilini dışarı çıkartmaya çalıştım başardım da fakat parmağımı koparıcak kadar sıkıyordu.Çok az bir süre sonra kaka yaptı ve normale döndü.Ama hala bizi duymuyor,tepki vermiyor,sadece sayıklıyordu.Ambulans geldi hastaneye gittiğimizde ateşi 39 dereceydi.Kısa bir süre sonra artık gözünü açtı bilinci yerindeydi.Çok şükür allahıma şuan iyi ateşi var ama kontrol altında tutuluyoruz.Boğazda enfeksiyon olduğu için ateşi çıkmış.Bir daha yaşamamak ve hiç birinizin yaşamasını istemeyerek yazımı sonlandırıyorum.Ömrümden 5 yıl verdim sankii..