Doğduğundan beri başına gelen gelene be annem küvezde kaldın geçti dedik ameliyat oldun çok şükür bitti dedik bronşit oldu o bitti bileğin çıktı yok daha bişe olmaz heralde derken şimdide kolun kırıldı 😱😩 annem bu nazar mı yaramazlık mı yoksa ben mi annelik edemiyorum bakamıyorum mu sana daha 18 aylıksın biraz daha yavaş olsan annenin yüreğine indiriceksin 😔😔