ToprakandMom valla canim benim kizim 2bucuk yaşinda o bu yaşa geldiyse seninkide gelir merak etme🙄 çunku benim kizim doğdugu ilk geceden beri hic uyumazdi surekli ağlardi iki yaşina kdr devam etti biz gunduz uykusu ne demek hâlâ bilmeyiz bebekler normalde ilk zamanlar uyurdu ama benim kizim asla uyumazdi şurda 6aydr geceleri uyuyo sdce öncesinde yemin ederm geceleri sadce yarim saat uyurdu cok doktra götürdüm doktor hiperaktiv bebek olduğundan dolayi enerjisi aşiri yuksek diyorlrdi gercekten öle simdi iki bucuk yaşinda rakamlari 50ye kdr sayiyor tum renkleri ve hayvanlri ingilizce Türkçe biliyor herşeyi bizden iyi biliyor ingilizce şarkilar soyluyor dedigim gbi iki yaşina kdr gece gündüz uyumdi 6aydr sdce gecleri uyuyr